Snickarpartyt

Onsdag 12 januari

Kategori: Allmänt

Oj vad dagen har rusat på! gick upp tidigt för att läsa igenom och fixa det sista på uppsatsen som sedan lämnades in..this is it! bara vänta på vad folk tycker då.. haha :) har redan upptäckt fel i den.. whooops (A)
Gjorde mig sedan iordning och åkte ner på stan, eller rättare sagt tog mig till kupolen för att träffa Hero :) Vi gick först runt och fyndade i affärer.. för 80 kr fick jag med mig hem ett par tröjor och lite underkläder.. billigt! Vi satt sedan och fikade innan vi gick hem till Hero.. på vägen stannade vi på tempo och handlade med oss lite mat o grejer.. Hero bjöd på god mat :) mums! Efter det satt vi och pratade om Tunisien och startade även upp en blogg åt henne ;D Tog halv 11-bussen hem och nu sitter jag här.. trött som bara den..

funderar på att klippa mig imorgon, är det en bra idé tro.. håret börjar bli lite slitet ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: