Snickarpartyt

Avslutningsvis

Kategori: Allmänt

Fan va kul jag hade igår! :) fullt ös hela dagen med Timbuktu och Movits! åkte sedan hem efter jag fick sluta jobbet och laddade tillsammans med Jonas.. var tänkt att vi skulle tillbaka till Teddybears men vi hade de bra hemma så vi skippade det.. major cider accident på vägen in till stan sen som resulterade i trasig eker (haha eller vad det heter på cykeln dom där pinnarna) men nina böjde till dem och vi var fit for fight igen! Mötte upp Elisa utanför Galaxen som följde med mig på Looptroop.. fan va grymt de var! :D riktigt awesome när alla bara öste på, dansade och sjung med! bra pepp för maskinen dit vi drog efteråt.. fullt område stod det på skyltar som människor höll upp.. folkmassan ignorerade det och mejjade sig förbi :) haha.. gick efter en stund iväg med Tommy och Elin till Soilwork.. var asdåligt drag där dock så dem drog hemåt och vidare en stund till The Strokes.. jag gick förbi där en sväng med sen innan jag cyklade hem..sov jättegott och vaknade av att jag höll på att kvävas av min hosta typ.. har jobbat hela dagen idag med paus från en grymgrymgrym spelning av Kapten Röd, han hade lite problem att få med publiken tyckte jag men jag var bara allmänt pepp för hans musik så jag njöt :) 
Är tänkt att jag ska se Daniel Adams-ray snart men tror jobbet tar över tiden.. damn.. men aja.. hörs imorgon eller så.. festivalen slutar ju ikväll.. rekortd, 50 000 pers.. fan va folk :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: