Snickarpartyt

Godkväll på er!

Kategori: Allmänt

Idag slöade jag rätt mkt på förmiddagen, var väldigt trött.. sen vid 4 hade jag inplanerat att ta mig till P&l för att jobba lite.. fick värsta eskorten in eftersom jag inte hade något band.. som om jag vore en brottsling eller någon med ett farligt virus som behövde vaktas.. så bil in på området och följe ända fram in på kontoret ;D det ni.. det är säkerhet på festival det! ^^ vet inte om det blev så mycket gjort dock, eller det blev rätt mkt chill hehe.. men det var najs det med :) skönt ute var det dessutom..vid 8-tiden så tog jag mig hemåt.. sa hej till Jimmy en pyttestund som jag träffade på stan och cyklade sedan vidare till maxi för att handla.. som vanligt glömmer jag alltid det viktigaste eller det jag åkte dit för.. grattis.. får klämma in det nån annan dag.. ^^ Har tittat på tv bara sen jag kom hem, rätt skönt :) imorgon ska jag jobba hela dagen .. då börjar allvaret på riktigt.. ska bli kul dock :D sen så kommer mathias hem och jag blir grymt besviken om jag inte får träffa honom imorgon! ser fram emot det juu :) sen äre snart tisdag då alla festivalbesökare kommer upp på riktigt, inklusive Jonas :) wie wie mycket att se fram emot!
harekanin allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: