Snickarpartyt

As if by magic

Kategori: Allmänt

Hej och hå, besöksantalen ökar mer och mer, why? :D haha.. men vad roligt :)
Gårdagen lyckades gå väldigt snabbt faktiskt! rätt skönt :) stack iväg runt 6 från praktiken..tog ut pengar och hann snacka ett par ord med Timmie med som jag träffade på busshållplatsen innan jag åkte hem till my crib, haha! Var hemma en stund och höll näst intill på att somna i sängen trött som jag var.. Men istället åkte jag in till Falun och hem till Mathias :) Vi tittade på några filmer och sådära, Bland annat såg vi på Gullivers resor och Paranormal activity 2.. lite småcreepy den sistnämnda hihi.. Nina är för lättskrämd^^
Tiden hade helt plötsligt passerat halv 6 på morgonen! förstår inte vart tiden springer iväg ibland :) Somnade iallafall och halv 8 klev jag upp för att göra mig iordning för praktiken.. massa trött såklart och nästan lite febrig.. jaajaa :) jag klagar inte! I would do it again! :D heh
Nu har jag iallafall installerat mig på kontoret och ska snart göra en titt i tidningarna och se vad/om det sägs nåt om P&L i dem..Känner på mig att idag inte kommer att gå lika snabbt som igår :P

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: