Snickarpartyt

Återhämtad

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu är jag återhämtad efter en onsdag som bestod mestadels av sömn faktiskt, mådde himla dåligt igår med hemsk huvudvärk och illamående så det fick bli sjukanmälan till praktiken.. kändes inge vidare faktiskt.. men men.. imorse när jag vaknade mådde jag helt okej igen och kunde därför gå tillbaka och jobba :) Klockan är redan snart halv två, tycker dagarna går snabbare och snabbare! Har blivit skrämd ett antal ggr idag, betyder det att jag är lättskrämd eller att jag är för fokuserad på mitt jobb? ^^ Hör dessutom hur de sjunger där borta i de andra rummet.. ojojoj!
Är lite pepp på att det är torsdag idag! :) det betyder iofs skola och seminarium imorgon.. men det betyder även att det är dans idag! :) det i sig betyder att jag får träffa Elisa, wiho! :) Har inte tränat så mycket på stegen som ja borde men ja tror att det löser sig ändå:) så himla kass är man ju inte :D ååh nu blev ja lite extra pepp.. det ska bli kul! diskuterade lycka igår.. det här är ett sånt tillfälle när man känner såna små lyckorus i vardagen..när man har något kul att se fram emot samtidigt som man lyssnar på skön musik och tänker på någon speciell :)
Plötsligt spelar det ingen roll att solen praktiskt taget försvann och det väntas massa snö imorgon..

Harekanin!

                                

Kommentarer


Kommentera inlägget här: