Snickarpartyt

Fredag 11 mars

Kategori: Allmänt

Jag orkar inte tänka ut nån fyndig låttext haha.. Nina är trött.. Idag fick jag sluta tidigare från praktiken, mötte upp Elisa på stan och åkte bussen hem :) Pluggade, diskade och laddade lite inför hip hop jam på arenan i Falun.. runt halv 6 åkte jag med Elisa in till Falun, dödade lite tid på Åhléns först, haha tror vi hittade på sämsta barnboken nånsin.. mobbing rakt igenom ;D Tog sedan och gick mot arenan för att titta på lite grymma dansare och andra mindre bra ;) :D kul att se duktiga människor och lyssna på bra hiphop! Fick även sällskap av Mathias en stund :) mycket najs även om jag dock inte fick upp honom på dansgolvet ;) Edvin kom också efter ett tag :) När klockan var lite över 9 så åkte jag med Elisa och Edvin ner på stan där jag tryckte i mig en kebabtallrik..har inte ätit idag, skäms på dig Nina! så var skapligt hungrig :) Skyndade efter maten till bussen.. det kändes lite som att flyga när man inte såg marken utanför och när den brummade som attan haha! Gick faktiskt hem från stan eftersom jag inte orkade stå och vänta 20 minuter på nästa buss.. håll fick jag på vägen!
Nu blir det att lägga mig i sängen och titta på en film innan jag ska sova, upp i tid imorgon för att tvätta.. denna gången SKA JAG INTE MISSA min tvättid!!! nu är alla rena kläder slut :P

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: