Snickarpartyt

Freeeeeedag!

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Vet inte varför jag vaknade så lätt och så positiv idag :) livet är bara härligt antar jag! fyllt med underbara människor! wiho wiho wiho.. Fredag alltså, vad står på tapeten idag? Jaa eftersom två små troll hela tiden använder sig av ordet kanske och beroende på de andra så vet jag faktiskt inte riktigt :)
Dagen börjar med seminarium nu kl 9, deltagande observation..fan.. Efter det tar jag med mig datorn och en hög med böcker för att lämna tillbaka dem till biblioteket.. jag har för mycket skulder nu så tänkte lämna tillbaka i tid för en gångs skull :D haha..
Därefter är det praktik som gäller.. leta lite bloggar I guess.. antar att några fler har uppmärksammat bandsläppet nu :)
När jag kommer hem ska jag städa lägenheten iallafall, inför imorgon! diska och grejer.. :) Frågan som kvarstår är då, när kommer jag hem? Ska jag på ipad2 jakt innan och har jag sällskap? isåfall vems sällskap blir det? mystiskt .. ;) :D imorgon kommer iallafall Johanna upp!! :D :D

Frukost nu!

Harekanin!

                         
                 Bjuder på en bild från projektresan till Idre då jag lånade lite accessoarer av Ted! ;D

Kommentarer

  • nadine säger:

    Jag älskar fredagar. Det du vaknade upp till kallas fredagspepp. Liksom, snart är det helg! haha.

    Och din praktik lät väldigt kul tycker jag (:

    2011-03-25 | 11:49:52
    Bloggadress: http://nadineappletwig.blogspot.com
  • richard säger:

    Jag tror på hmm, emosällskap?

    2011-03-26 | 13:48:24
  • Elisa säger:

    Minnen! =)

    2011-03-28 | 20:31:34
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här: