Snickarpartyt

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Vilken härlig dröm jag hade, haha.. eller vad man nu ska kalla den.. var på skolresa med en blandad kompott av folk och vem var mitt resesällskap? Kanye West såklart! :D hahaha.. toppen!
Gårkvällen försvann väldigt snabbt måste jag säga :P Mötte upp Elisa på stan och åkte hem till mig båda två, hon skulle hämta en bok till skolan.. vi passade även på att sjunga singstar så att rösten nästan blev hes ;D :)
Satte igång och städade lite sen när hon åkt hem, plockade undan lite saker som ligger och tar plats överallt ^^ finns mer att göra om man säger så..
Läste sedan lite i en bok till skolan för att se om den var användbar till min kommande artikel.. mjo kanske det..
Lagade mat och hoppade i säng för att sova! det var den dagen det ^^

Idag sov jag länge, ända till över halv 8.. superskönt :) så nu ska jag till att plocka ihop mina saker till praktiken och fixa håret lite kanske.. praktik hela dagen sen får vi se vad jag prioriterar!

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: