Snickarpartyt

Good morning reality!

Kategori: Allmänt

Uppe med tuppen som vanligt, även om jag nästan sover mer nu än när jag går i skolan ^^
Är iallafall redo för en ny dag..en till dag på praktiken, numero 4 för att vara exakt.. Jag har så himla ont i örat idag av alla ställen, undra om jag börjar bli förkyld eller så..det gör så ont i vänster öra att jag bara vill skrika ibland :/ ajaj!
Men men, förhoppningsvis kommer jag in i normala banor igen, dvs. inte är trött hela tiden..trots fullt upp ska jag försöka uppdatera bloggen mer.. läser så många bloggar varje dag så jag borde ju få inspiration, tyvärr är det nästan tvärtom just nu.. efter en dag på praktiken vill jag knappt höra ordet dator eller blogg haha! ;)
Nej nu ska jag pyssla lite och plocka ihop det sista innan jag ska till bussen, ciiaao!

                               

Kommentarer

  • Saz da Bäst! säger:

    Aj hoppas det inte är öroninflammation, brukar kännas så där :S Hoppas du får en bra dag iallfall :D KRAM <3

    2011-03-03 | 10:40:03
  • Nina säger:

    Det är superkonstigt, är liksom ytterörat som gör ont.. kan de vara örhängena? om ja är allergisk eller nåt.. de syns ju ingenting men de värker verkligen så ja blir tokig! :( jag är ett medicinskt mysterium ;)

    Tack det hoppas ja att du får med Saz! :D KRAMKRAM <3

    2011-03-03 | 11:41:33

Kommentera inlägget här: