Snickarpartyt

Hellu! (varning för flummigt inlägg)

Kategori: Allmänt

Direkt from tha insajd av Peace & love-kontoret! muahah.. busigt :) Har nyss suttit och intervjuat, eller egentligen mer frågat ut min handledare i skolsyfte.. nu har jag lite att renskriva innan ja återgår till bloggöversikten.. ^^ Just nu är det en reporter eller nåt åt det hållet nere i caféet som ska göra repotage om P&L idag.. tror dem kommer upp hit snart till kontoret..spännande!
Solen lyser utanför, helt blå himmel :D de ger mig massa energi! skulle dock ge ännu mer om man fick ta sig ut ;)
Jay-Z och Lily Allen sitter som vanligt på väggen och stirrar ner på mig.. dom ser nog till så att jag jobbar ordentligt ;) hahaha :D flum ja är idag.. vill bara hem! men nej jag måste till biblioteket efter praktiken.. nu när jag kom ihåg mitt lånekort.. seegt :)

Nu borde jag jobba på! Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: