Snickarpartyt

I don't wanna care right now..

Kategori: Allmänt

Måndag idag, har inte direkt sån måndagsångest som brukar ligga där i bakhuvudet och ila som en ilsken kaktus.. ^^ jag är bara allmänt supertrött och sov verkligen så länge jag kunde imorse! slösade inte en minut på vaken dötid :P med undantag på tv-tittande då Daniel Adams-Ray gästade Vakna. ;) blir lite starstruck varje gång jag ser eller hör människan.. ^^ hihi..
Åkte sedan till praktiken och här sitter jag nu.. stressad över att jag egentligen inte har nåt att göra den här veckan på praktiken men galet mycket skola som måste fixas! ska försöka kombinera de två på ett lämpligt sätt.. det är nog ett måste..
Ett måste är också att hinna med städning av lägenheten inför helgen.. har räknat ut att förfrågningarna inför vad som var tänkt som lite festligheter i helgen är nu uppe i en siffra högre än 20 :O det kan bli trångt i min lägenhet i helgen ;) men det kommer nog garanterat bli himla roligt! :) de är ju ändå härliga människor man känner till. därför måste ja ju ha det fint så att det åtminstone ser hyfsat ut de första minutrarna ;D
Det innebär också att jag behöver göra lite inköp i veckan med.. hade både behövt nåt att ha på mig, lite standardgrejer inför kvällen och något att dricka..
Plus på det har jag dans att träna på och danslektion på torsdag kväll som tar upp större delen av den kvällen.. Dessutom vill jag hinna med att träffa lite härligt folk redan nu de närmsta dagarna :) det skulle vara toppen!
För att orka allt de här borde man ju också vara rätt utvilad = hinna med mycket sömn..

HUR SKA MAN HINNA? :O :D det gäller att vara sjukt effektiv alltså under dygnets vakna timmar.. nej då kan ja inte sitta här o blogga! ;)

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: