Snickarpartyt

Fredag 4 mars

Kategori: Allmänt

Goddagens!
Seminariet imorse gick väl helt okej, vissa tekniska problem :P men kom igenom det ändå ^^ Mest information om de kommande kurserna nu om den vetenskapliga artikeln.. kommer bryta ihop ett antal gånger den här sista terminen känns det som .. heh..
Efteråt fick jag i mig lite mat och fick även tips på litteratur så drog mig hastigt till campus i Borlänge och deras bibliotek.. hittade några böcker som kan vara av nytta.. berget fylls på ;)
På vägen hem, veckans höjdpunkt, träffade på Elisa som också var på väg hemåt :D kul att träffa henne igen! är så van att få vara i hennes trevliga sällskap typ varje dag annars :) hihi..
Åkte som sagt hem, la böckerna åt sidan en stund och började med lite städning innan pappi kom förbi för att hämta det sista i skidväg, dvs pjäxorna som stått i hallen.. Så nu har jag hunnit med att dammsuga och dammtorka lite, börjar kännas fräschare härinne nu igen..(jag känner mig bara så frääääsch, hahaha! tänker tillbaka på den helt underbara reklamen :D) ska fortsätta lite med det nu tänkte jag, innan jag tar mig ut och handlar lite mat, går igenom lite av böckerna och tillslut somnar utmattad på sängen :D hah.. det stör mig inte alls :)

Måste ju även tillägga att nu är solen framme igen och jag gick till tvättstugan förut utan jacka, jag frös inte alls! :D hur härligt som helst! nej nu säger till och med Nina, BORT MED SNÖN! :)

Harekanin!

                                              
                                             Borde snart vara uppe i mina 1500 obligatoriska sidor ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: