Snickarpartyt

I took a chance with my heart, and I feel it taken over

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Har sovit rätt skönt och väldigt djupt inatt.. när jag väl somnade :/ hade lite problem med det  först.. Jag är så frustrerad på mig själv! kanske sätter det spår i mina sömnvanor..
Igår hände väl inget speciellt så ni missade inget i och med min dåliga blogguppdatering.. ^^

Today är det torsdag, den 10 mars för att vara exakt.. torsdag innebär återigen dans, det ska bli så roligt så :) bra stämningshöjare i vardagen! Betyder också att jag lär dra tidigare från praktiken (A)
Jag har även en lista på viktiga saker som behöver göras innan veckans slut som jag ska försöka ta tag i! Om jag fick bestämma hade dock dagen sett helt annorlunda ut! :)

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: