Snickarpartyt

I'm addicted and I just can't get enough

Kategori: Allmänt

Godkväll på er! Redan snart är det läggdags och imorgon redan börjar en ny vecka.. vilken väldigt kort helg! vad orättvist ^^ Men det har vart en väldigt bra helg :) Igår gjorde jag väl inget överdrivet vettigt under dagen, på kvällen däremot kom Timmie och Mathias på besök.. vi gled bokstavligt talat till Rätt Pris, sen hann vi inte med så mycket innan Timmie var tvungen att sticka hem.. Kvar blev dock Mathias :) Vi satt och tittade på filmer som var på tvn resten av kvällen typ.. Superhärligt att få umgås med honom igen :) Imorse vaknade jag tidigt och var superpigg, såklart haha :D höll mig ändå lugn till typ halv tolv då jag väckte sömntutan och jag gjorde iordning för att dra till Falun för dans :) längs vägen mötte vi upp de andra..Elisa Carro, Linnea och jag promenerade till dansstudion och  kom fram till att det inte tar särskilt lång tid :P
Danslektionen gick väl helt okej..fast massa övning krävs innan jag kan kalla mig själv duktig ^^ Bussen till stan var sen vilket ledde till att vi även missade bussen till Borlänge så eftersom vi var lite hungriga dödade vi tid genom att äta pizza, det var iofs ett väldigt behagligt sätt att döda tid på, gott var det :) Tog sedan och gick hem från stan när jag kom till blge, svinhalt verkligen! Men hem kom jag och jag hann till och med att handla lite nödvändigt på vägen .. Kollade lite på tvn innan jag återigen tog mig ut.. denna gången för att möta upp Richard för att fota borta vid tågstationen.. Asläskigt med skumt folk ute och snorhalt när man bär på en kamera för massa tusenlappar ^^ Men fram och tillbaka kom jag och jag hann till och med träffa på Tommy på vägen ner till station, nämen! Dessutom verkade Richard vara på bra humör :)
Så jag har gått rätt mycket idag, fått mycket frisk luft i mina lungor så snart blir det att dumpa mig på sängen så att jag kan samla på mig sömn inför praktiken imorgon..

Harekanin!

                                      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: