Snickarpartyt

Mariefred Sessions

Kategori: Allmänt

Vet vad jag ska fördriva dagen med iallafall..lyssna sönder Erik Hassles album "Mariefred Sessions" Heeeelt olikt mig.. Hassle liksom, vem hade trott det.. men känner att det passar just idag och samarbetet med Jocke berg gör ju att det där härliga Kent-soundet skiner igenom så väl! Den mixen blir bara så klockish.. Åh vad töntig jag känner mig :D men det får ni ta people! Det lär iallafall inte ta lång tid innan det är sönderlyssnat.. menar, 6 låtar, cirkus 27 minuter långt album.. hinns med repeat några gånger under dagen skulle jag tro ;)

Vaknade förresten över halv 8 idag, 1½ timme senare än vad jag hade tänkt.. duktigt! Men på plats med endast en buss försening (som ingen btw märkte av) är jag nu.. En till dags praktik .. Håller sedan tummarna för att få träffa Mathias ikväll.. hoppas! :)
Nu ska jag göra massa nytta, harekanin!

Ciiiiaaao


Kommentarer


Kommentera inlägget här: