Snickarpartyt

The strong will continue

Kategori: Allmänt

Yäääh.. sitter på praktiken, halva dagen har gått.. och lite till! :) Förmiddagen gick snabbt med att leta i tidningar och vara med ute och glida runt på ärenden runt Borlänge..Det betyder att jag inte behövde sitta framför datorn fram till typ 12 :D rätt skönt.. Nu för ett par timmar sen dog dock Internet .. för tydligen en väldigt stor del av dalarnas befolkning :P IKEA-bygget som är orsaken där dem lyckats gräva av nån kabel ^^ smått kaos ..eller nä.. men vi här är ju rätt beroende av Internet.. speciellt Nina som ska ha koll på massa bloggar ;) Turligt nog hade jag med mig mitt egna, mobila bredband så jag kunde koppla upp mig ändå :) Ska tydligen vara fixat nu problemet men det verkar inte funka här iallafall :P dom börjar bli otåliga här ;D speciellt när den där fruktansvärda tutan utanför låter som fan och de flesta har miljoner saker att fixa iordning till imorgon då de åker till USA..^^ tycker lite synd om dem :)

Det blir nog ganska mycket en glidar eftermiddag..sitta och leta bloggar, lyssna på skön musik och sådära..

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: