Snickarpartyt

Dalatrafik - nästan som SJ

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Fullt upp har det varit fredag och lördag so far :) hehe.. efter seminariet igår så åkte jag till stan och klippte mig.. blev ett lyft faktiskt :) Efter det åkte jag hem och pluggade.. tränade massa dans också.. När jag sedan tänkte ta det lugnt åkte jag istället hem till Andreas och sällskapade.. Imorse när jag vaknade var de strålande sol ute och superhärligt :D Så det skottades lite gångar o grejer och så tog vi fram ett par solar och satte oss ute o njöt av solen vid husväggen medan musik spelades inifrån huset med öppet fönster.. kändes som riktigt härligt vårväder! :) Andreas tände även en liten brasa av lite vedpinnar o grejer :D som han dessutom lyckades flytta med hjälp av snöskyffel ;D inte illa!
Runt tolvtiden så gick jag mot busshållplatsen för att ta mig tillbaka in mot stan, där var det inte lika härligt kan ja säga! sjukt kallt att vänta på bussen när de blåste och var skugga.. som grädde på moset var bussen väldigt försenad :( Tappade känseln i varenda kroppsdel tror ja haha.. usch!
Kom hem tillslut och hoppade direkt in i en varm dusch... sååå skönt att tina upp igen :D sen åkte jag in mot Falun för att möta upp Elisa, det var tänkt att vi skulle ha Workshop idag med ragga/dancehall på dansstudion.. men när vi väl promenerat dit.. lapp på dörren.. INSTÄLLD! bläää då blev vi besvikna och gick tillbaka till stan igen.. inget var ju öppet den tiden på eftermiddagen så vi handlade lite på Hemköp istället ^^
Skulle åka med halv 5 bussen tillbaka till Borlänge, bussen kom 17.05.. grattis, ännu en sen buss ;) som dessutom var sviiiinkall.. somnade ändå och vaknade när vi var i Borlänge centrum, haha tajmat! Gick hem eftersom jag inte hade lust att vänta på ännu en buss :P har fått lite nog av det idag känns det som .. Och jaa.. nu sitter jag här.. har tittat lite på tv, tänkte ta tag i lite plugg nu om det inte händer nåt annat roligare, laddar upp inför nästa helg ;)

Köpte en sån där minneskortsgrej till telefonen idag, så ja kan lägga över saker till och från telefonen igen :D lite nya väckningssignaler in och videor och bilder in på datorn.. wiho! :)

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: