Snickarpartyt

Vad kul att jag först skrev fredag här, sen kom jag på att det är bara onsdag! haha

Kategori: Allmänt

Alltså hur kan jag varje morgon vakna exakt 07.36? det är ju knasigt att man vaknar samma tid varje morgon, och dessutom åtminstone en halvtimme för sent ^^
Fick iallafall ordning på mig själv och gick ut till bussen.. bussen kom aldrig^^ typ kvart över 9 kom nästa buss, vet inte om det var den som faktiskt går runt den tiden eller om det var den sena bussen som äntligen kom.. På busshållplatsen fanns en äcklig gubbe som stank alkohol och pratade med mig om att han ville jag skulle städa hans hem.. nej tack! Jag skulle få pengar och en semesterresa.. ehm.. fortfarande NEJ tack! Låter mest creepy.. skulle iofs behöva pengarna just nu men nope, jag vill ogärna bli kidnappad eller något annat hemskt.. vilken typiskt svensk, orolig människa jag känner mig som just nu .. haha.. iallafall.. han fortsatte att prata med mig på bussen och sa att han ska hålla utkik efter mig.. blä jag tror jag ska byta busshållplats from now on! tur att de börjar bli bra väder så man kan gå till och från stan (A) :P

Kändes som en lättnad att äntligen, en haltvimme försenad komma fram till praktiken.. thank god ^^ men jag har samtidigt inte haft nå jobb på heela dagen och fick ett mail nu om att min handledare kommer först på måndag.. blir nog att skicka mail till honom alternativt fråga runt på kontoret efter jobb att göra..så här kan vi juu inte ha de!
Var nyss ute på promenad i solen iallafall, det var skönt, fast lite kallt :) fick lite ny energi för att klara av eftermiddagen :D

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: