Snickarpartyt

Vad man vill ha..

Kategori: Allmänt

Det är mycket man vill ha vetnivad! En festivalbiljett, en resa till London och en HÖGRE stol på kontoret.. mina axlar och min nacke dör! ett lägre bord är också ett alternativ ;) Den som fixar det åt mig får en glass :O

Fick stressa upp imorse, vaknade 20 i 6 och tänkte att gud så skönt att kunna somna om 1½ timme :D det var underbart kan jag meddela! helt plötsligt var klockan dock närmare 8 och då var det ju hög tid att kliva upp o slänga in mig i duschen ^^ hihi.. solen är iallafall framme..nej nu skojade jag bara, den VAR framme.. tittar ut genom fönstret och ser att de är ganska mulet och grått.. fan va tråkigt :( under morgonen har dock Jonas fått mig på grymt festivalhumör och att ha praktik där jag har och läsa igenom hur glada folket är inför festivalsommaren det första jag gör minskar ju inte det där suget :) fan va kul de skulle vara!

Nej om jag skulle ta mig på tidningsjakt kanske, och försöka få tag på den där löpsedeln jag blev lovad igår..
Göra lite nytta så att säga..

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: