Snickarpartyt

Vad svårt det blev..

Kategori: Allmänt

Vecka 27..sommarens höjdpunkt! Iår är det särskilt mycket bollar i luften.. extra många val som ska göras.. Har slutat skolan, alltså borde jag ha riktigt jobb, om inte så åtminstone sommarjobb..P&L-festivalen i full gång med verkligen grymma band! vill sååå gärna gå på den! innebär massa kostnader om jag inte ska jobba som  funktionär, eller assistent-liknande-göra-alltmöjligt grej som jag har en liten öppning för här.. det sistnämnda innebär ingen plats för riktigt festivalliv men däremot grymt bra jobbmeriter till kommande karriär..
Samtidigt den veckan äre ju streetdance-läger, hur grymt skulle de inte vara att få vara på de då :) kostar dock även de en hel del pengar, men dans en hel vecka där man får utvecklas och även där träffa massa härligt nytt folk :)

ÅÅÅÅH fan vad svårt rent ut sagt! jag vet inte alls vad jag ska göra :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: