Snickarpartyt

Aloha

Kategori: Allmänt

Yeah bäbä!
Nej förlåt.. jag försöker samla krafter för att orka med dagen.. haha :) min väckning på telefonen bråkade med mig imorse igen, dvs. den stänger av snoozningen och vibrationen samtidigt som den sätter på standardmelodin på lägsta nivå.. ett under att jag vaknade och kunde ställa om den till normalt haha :) lätt att man missar den annars..

Igår efter praktiken så cyklade jag till skolan.. omg jag tror mitt liv är slut varje gång jag sätter mig på den cykeln.. ^^ så dryg den är.. men iallafall där i skolan satt jag och Elisa till sent in på kvällen och pluggade, fixade skoluppgiften iaf som ska lämnas in idag :) vi unnade även oss att skaffa mat från donken .. nära och bra (A) :) så Nina cyklade iväg och kom sen på att kortkoden till skolans passerkort är som bortblåst! Så nu är mitt kort spärrat ^^ Oops..
Sitter på praktiken nu igen, dag2 på denna sista vecka.. fick nyss mail från läraren om uppgiften jag nämnde här ovanför.. oh help.. blir att kolla över den en extra gång.. har nog missat lite analysmetoder ^^
Snöar gör det även ute! men till skillnad mot igår så har jag både jacka, halsduk och vantar på mig idag :) najs..
Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: