Snickarpartyt

Back home

Kategori: Allmänt

Jisses..här var det dålig uppdatering minsann :) Kom hem från London i söndags.. har haft det hur bra som helst med Elisa där borta :) skulle kunna uppdatera om hur mkt som helst.. men min tid räcker inte till ^^ Men shopping, sevärdheter och privat guidning av pubar och sevärdheter av Cissi.. trevligt folk överallt, sol, Dans, karaoke och jaa.. :) massa massa mer!
Igår åkte jag till Västerås med Johanna och Sazzo för att springa vår ruset.. det gick väl bra :) tog inte riktigt tid eftersom vi promenerade runt.. fast vi hade även skapligt tempo och great teamwork Johanna och jag ..Saz fick en bra tid och var duktig att orka springa runt alla 5 km :)
Efteråt unnade vi oss pizza.. smakade riktigt bra! Mycket skratt och flum den kvällen :) hihi..
Nu har jag landat i Möklinta.. Jennie, Magnus och hans två barn är även här på besök.. så det är roligt :) senast jag träffade honom var för flera år sedan.. Så idag har det vart full rulle med bakning och leka med Wilma :P Nyss haft handledning till artikeln också.. de andra är inne i Sala så det passade bra med lite lugnt och skönt då.. ;D det var iallafall välbehövligt med handledningen så jag har chans att skriva om mitt resultat innan artikeln ska lämnas in på måndag..fast varför stressa när jorden ändå går under om ett par dar ;) hahaha..(kommer inte skratta om det är sant iofs^^)
Så nu blir det plugg ett tag tills gänget kommer hem igen, då blir det att fortsätta med bakningen.. wish us luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: