Snickarpartyt

Full rulle

Kategori: Allmänt

Godmorgon hela bunten!
Klockan är inte ens 7 och jag är glad för att jag är uppe :) hehe..
Det har tyvärr inte blivit så mycket plugg gjort i veckan hittills så nu ska jag skynda på innan vi åker tidigt imorgon :) börjar få resfeber hihi :)
Men igår var jag iallafall duktig och skrev en del innan jag tog mig ut i solen, träffade lite people för att spela basket vid Domnarvet.. det gick la sådär ^^ men inte helt fy skam :D hehe..
Efter det fick jag skynda mig hemåt då det bestämdes att jag skulle åka hem till Andreas .. Jag blir sån när jag ska bort att jag vill träffa så många jag kan innan jag åker ^^ men ja, där tittades det lite på tv innan dagens mängd friska luft knockade mig och jag har sovit såååå sköööönt :) Därav att jag är uppe tidigt, har nyss kommit hem och jag ber med allt jag har för att jag ska orka stå emot att lägga mig i sängen och somna om några timmar till..behöver verkligen varenda timme idag :P
på dagens schema står:
Packa
Plugga
Åka till Falun och växla pengar
Träffa pappi
Städa upp i lägenheten
Fixa iordning allt praktiskt inför London/hemresan
sova tidigt så jag kanske hinner få några timmar sömn innan jag ska upp igen :)
Wish me luck! vi kanske hörs senare :)
adios!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: