Snickarpartyt

One of a kind

Kategori: Allmänt

God eftermiddag!
Satt igår och skrev ihop en del blogginlägg faktiskt, men sen så ångrade jag mig och det slutade med att jag inte publicerade ett enda :) haha.. så kan det gå! Klubbmästerskapet gick la sådär, jo men jag är nöjd :) kom till semifinalen men sen tog turen stopp hehe.. åt lite mat sen åkte jag med Elisa och Edvin tillbaka till Borlänge.. satt och pluggade lite på kvällen, annars var jag rätt slut i kroppen faktiskt.. sömnbrist märks av :)

Trodde att jag hade tvättid imorse så jag rusade upp och letade desperat efter tvättmedlet o grejer.. hittade det i en garderob där det visade sig att hela sköljmedelsflaskan har läckt över tvättmedlet så det var ju en ganska skaplig katastrof.. fixade iordning det lite snabbt och såg sen att det är imorgon jag har tvättid, grattis ;) gick in och la mig en stund till..somnade sjukt skönt :P
Har rättat till lite på artikeln som jag nu annars skickat in till min handledare för bedömning, eller ja.. en liten igenomkoll inför ett handledarmöte som jag har imorgon :) sista innan inlämning.

Pratat lite i telefon med Emil som bakade kladdkaka och livade men nu väntar jag mest på svar om det blir Falun idag eller inte.. hoppas ju på det eftersom det var typ sisådär sjuuukt längesen jag träffade Mathias.. men han skulle höra av sig så vi väntar väl på det då..
Biobiljetter inför ikväll är bokade iallafall så det ska bli kul :) alltid mys med bio!

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: