Snickarpartyt

Rollin'

Kategori: Allmänt

Haft en mysig och rolig helg tillsammans med mamma och Jennie :) ätit god mat, shoppat och haft det allmänt bra. sjukt snabbt har helgen gått och igår var det ju dags för dansuppvisning.. var med peppad än nervös faktiskt och trots att genrepen på de båda danserna inte gick så där himla bra så tycker jag att vi ändå var sjukt duktiga på uppvisningarna! :D fått så mycket positiva ord om min dans, tack alla :')
Efter den sista föreställningen åkte jag med pappa till Borlänge för att käka mat :) blev premiär för att sitta på uteservering för mig! :D sjukt varmt att sitta där, soligt och härligt åååh :)
Annars under kvällen gjorde jag inte så mycket, blir alltid så tyst när man är van att ha folk runtomkring sig och när man sedan blir ensam.. :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: