Snickarpartyt

The last day

Kategori: Allmänt

Fredag.. sista dagen på min ordinära praktikperiod är snart slut..
Började dock dagen med att vakna mitt i natten av att det kliade så innihelvete över hela kroppen! vet inte riktigt varför.. torr hud är min gissning..  blev iallafall galen och smetade på mig typ så där en halv burk fet kroppslotion överallt.. tror det lindrade lite för jag kunde somna om tillslut iaf.. fick dock ligga på handdukar inatt för att inte smeta ner lakanen ^^
Upp klockan 7 för att vandra till tvättstugan .. det var skönt att få det gjort :) har väntat på min tid länge nu.. Vid 9 hade jag det sista nätseminariet, skönt att ha det avklarat och jag fick en hel del hjälp inför skrivningen de kommande veckorna, great :)

Tog sedan cykeln till kontoret, sista gången till det här stället.. sitta här vid mitt lilla skrivbord, som egentligen är mycke större än den ytan som alla andra trängs på..Som vi våndades över de här tio veckorna, sprang runt, ringde runt och letade platser.. och nu har tiden bara flugit iväg.. "kommer aldrig överleva tio veckors praktik!" men jo.. det gjorde jag.. Har ju blivit van med att gå hit varje dag..stämningen är alltid bra och folket på topp.. kommer ju sakna det lite ändå..Fast kommer ju tillbaka inför festivalen..så det tar ju inte tvärstopp precis nu :)

Fick tårta och massa fina ord av kontoret nyss :') snälla dem är!
Så nu blir det att fokusera på skolan I guess.. har ett par veckor att skriva artikeln..bara att köra på!

                        

Kommentarer


Kommentera inlägget här: