Snickarpartyt

All I ever wanted

Kategori: Allmänt

Hemma från praktik och dans, och vet ni vad.. magvärken släppte faktiskt under danspasset.. Känner av det fortfarande men inte alls så att jag vill lägga mig ner o dö.. Dansen ikväll gick verkligen botten, hängde inte med alls vad vi höll på med och ändå så borde jag kunna det hur bra som helst.. Fick placeringar också som sagt, vad tror ni inte om längst fram, första delen = den jag är så kass på.. bredvid de två tjejer som har mer hiphopkänsla i lilltån än vad majoriteten av gruppen har tillsammans.. crap! nu har jag ju inget annat val än att träna dans tills fötterna blöder fram till uppvisning haha :D
Trots de här fina motgångarna som ägt rum idag så känner jag mig faktiskt glad just nu, skön musik och singoalla cheesecake-kakor är då inte helt fel sällskap för kvällen!

Adrian Lux och Jocke Berg (Kent-sångaren för er som undrar) åh vilken härlig blandning, längtar till summerburst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: