Snickarpartyt

Dagens karriärer

Kategori: Allmänt

Åh jag är så himla nöjd :) Vad kan göra en gladare än vällagad, god mat? svårslaget!

Har testat på många karriärer idag.. först postmästare, som iofs började redan igår, vika tusentals papper och lägga i kuvert..Blev sedan åhörare då jag fick möjligheten att sitta med i möte mellan VM och deras internationella kontakter, dumt att säga nej! :D riktigt intressant att höra och lära sig mer om hur planering av stora, enorma evenemang faktiskt går till :)
Blev sedan hastigt servitris då jag förberedde lunch åt alla, dukade fram och grejer.. vi alla fick mat idag, hör på det här! Ungsstekt lax med räkor, smögensås, kokt potatis och två olika sallader med massa möjligt gott i.. ååååh ja dör vad gott det var! mums! och smördegskakor till kaffet efter, och efterblivna (hahah ouppätna) pistagebullar..satt som ett smäck de! :D därför är jag så nöjd nu.. fortsatte min karriär som servitris och dukade av och diskade.
Bytte sedan karriär igen till städare då jag städade upp i konferensrummet där vi suttit ..och here we are. Ska snart ladda i diskmaskin omgång två med allt som inte fick plats i den första, har stått och handdiskat kaffekoppar för att få plats med vinglasen i diskmaskinen haha :D duktig praktikant! Fått nya kontakter vilket alltid är bra, dock lite för sportinriktad på hög nivå för att imponeras av mig på ett högre plan. om en stund byggs listan på i form av chaufför då jag ska köra runt falun i det här skitvädret och skjutsa o hämta lite folk

Riktigt praktikantgöra idag alltså, som säkert hade fått många att ge upp.. men jag trivs rätt bra med att gå runt och småplocka där det behövs såna här dagar :)

Nu ber jag om en trumvirvel....! nä skoja men för att jag hjälpte till så fick jag nu chansen att ta med mig hem överbliven mat, åååååh vad jag kommer bli glad en gång till alltså :) lovely
Nu är det dessutom bara ett par timmar kvar till helg, eftersom jag jobbade under lunchen så fick jag sluta tidigare om jag vill.. beror lite på vad det finns att göra :)

Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: