Snickarpartyt

Fredag 6 april

Kategori: Allmänt

Fredag idag, ledighet! skulle egentligen ha vart på bio ikväll men sedan igår kväll så har jag haft nån dryg huvudvärk och känner mig inte helt pigg så kände att mitt huvud inte riktigt skulle klara av de :( synd de!
Idag har jag iallafall träffat Johanna och Erik ett tag, de ska upp på påskmys i Tällberg så passade på att hälsa på mig när de ändå passerar :) de hämtade upp mig och så åkte vi till lager 70, jag sa till dom att varför, det finns ju ändå inget värt där! men ack så fel! och som vi shoppade ;D och fyndade..Hittade mina favoritbyxor billigt så det blev ett till par, ett par blå och sen ett par solglasögon.. fanns lite mer fint jag ville ha men de fick vara.. haha gick istället och valde kläder till Erik, pekade ut de jag ville ha, en t-shirt och en hoodie från Humör som var så snygga! och ett par solglasögon som inte passade mig.. så han fick köpa det istället haha ^^ Johanna fick med sig såna perfekta byxor hon med som jag och annat fint :)
Vi åkte sedan till kupolen för att äta mat och göra lite fler ärenden, dvs köpa lite mer saker.. hittade dock inga linnen som jag och Elisa skulle vilja ha till uppvisningen så det kanske kan beställas över nätet :) köpte silverschampoo för att försöka få ur de allra mesta gula tonerna i håret, kanske funkar who knows.. ska bli spännande att testa iaf :)
De skjutsade sen hem mig och jag gick och köpte mig cola, sen dess har jag typ legat död i sängen..helt mosig, hoppas jag slipper bli sjuk.. 

Nackdel med påsk är att det stinker ägg i trapphuset men fördel är att tvättstugan var ledig hela helgen så nu kan jag passa på att tvätta massor :) det blir bra det, satsar på att storstäda i helgen.. allt ska glänsa och skina!
Såg nu att tusan vilken kass bild jag fick till men orkar inte ta om och det ser dessutom ut som jag lever på en soptipp.. haha.. ni kanske förstår att jag bör städa ^^
Harekanin och glad påsk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: