Snickarpartyt

Friday, I'm in love

Kategori: Allmänt

tss.. nja inte riktigt va! men fredag är det iallafall, ledighet är nära.. långledigt dessutom (jag räknar det som ledighet fastän det är halvdag på måndag i "värsta" fall eftersom det bara är några timmar.. Slutar dessutom en timme tidigare idag..Har längtat efter den här dagen hela veckan men inte längre, pissfredag..men jag förstår situationen så inga dåliga samveten för det

Nu när jag känner mig lite låg så tittar jag ner på mitt armband och ser det fina berlocken (stavning?) som jag fått av underbara Elisa.. jag fylls då av värme igen och påminns om hur helt fantastiska människor jag faktiskt har omkring mig :') här och på avstånd.. ni är det bästa jag har! <3 kärlek till er!

                                               

Kommentarer


Kommentera inlägget här: