Snickarpartyt

good shoes won't save you this time

Kategori: Allmänt

Flitig eftermiddag/kväll.. ville så gärna hämta ut mina skor som landade idag så gjorde det :D skyndade mig sen hem, bytte om och slängde i mig lite ätbart.. tio minuter senare så var ja tvungen att ta bussen ner på stan igen för att hinna med power dance-passet.. Hero har blivit sjuk så tänkte skippa det men  i sista sekunden tvingade jag mig dit ändå ensam.. Men man blir ju inte direkt ensam när det är gruppaktivitet :P då äre ju mer ensamt att trampa i gymmet ^^ men det var iallafall roligt och konditionen tog det hårt på även idag! får hoppas att jag slipper sån enorm träningsvärk i ryggen bara eftersom dansen börjar på torsdag igen :D men har insett att det är nog ett bra pass för mig eftersom de ger möjlighet att träna in känslan i dans och koordinera olika kroppsdelar till olika rörelser, dvs sånt jag är kass på :D
Men jaha, så nu är jag hemma igen, maten är i full gång.. fläskkotlett med klyftpotatis får det bli today, eller ja till imorgon.. Sen blire att krypa ner i sängen, kanske städa upp lite på golvet med ..har kastat runt med kläder i all panikstress imorse haha (A) Den där jävla hockeyn har ju tagit bort House ur tvtablån med :(

                        

Här är iaf mina nya skor :) Dom känns jättelåga haha :D jämfört med mina andra men eftersom jag inte har råd med dem jag verkligen vill ha just nu så tror jag att dessa ändå blir toppen :) tycker dom är riktigt snygga så ja är nöjd! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: