Snickarpartyt

Halluuu

Kategori: Allmänt

Klockan är halv tre och lite till.. dagen har gått himla snabbt! Vi har haft hjärt och lung-räddning/första hjälpen träning idag..man behöver verkligen färska upp minnet märker man! senaste gången var väl nån gång på gymnasiet har jag för mig..Var iallafall inge bra på övningarna så håller tummarna för att ni alla håller er friska därute!
Fick dock göra ett avbrott för att agera fotograf på en presskonferens uppe i vip-stugan. Fånigt att sitta där med mobilkameran när de andra hade sina enorma systemkameror ;) men var tvungen att twittra/facebooka på plats så behövde mobilen ..
Nu ska jag leta upp en huvudvärkstablett och kanske göra nå mer jobb förhoppningsvis innan jag ska åka till borlänge, har bokat in mig på afro-dansen ikväll som vanligt på tisdagar ^^ ont i huvudet känns inge vidare då

Kommentarer


Kommentera inlägget här: