Snickarpartyt

Here I am

Kategori: Allmänt

Ojoj hörrni..hade totalt förträngt att bloggen ens existerar.. hinner/orkar/vill aldrig uppdatera.. Hemma funkar mitt internet pissdåligt sen jag bytte till mobilt och mobilen är ju inte exakt hel så tycker inte om att skriva på den.. Idag är det skärtorsdag iallafall vilket innebär att efter mötet med UTA-Linda om en kvart så ska vi få här som jobbar åka ner till en reklambyrå de jobbar med och käka räkmacka, det är tydligen tradition och jag är medbjuden :) snällt! Efter det ska jag möta Elisa på stan då vi ska kolla på Linnen till dansuppvisningen och sen vidare hem till henne för att titta på tatueringar och göra annat kul :) kanske andra skulle dyka upp där lte senare med, trevligt. Jag har spenderat massor av pengar de senaste dagarna.. borde ha dåligt samvete men nej, vet ni vad det har jag inte.. för en gångs skull känner jag att jag har köpt nödvändiga saker. Danskläder, mjukisar då som ja behövde och en hoodie/jacka till det som jag förhoppningsvis kan ha nu till vår/sommaren. lite rädd att den blir för stor dock. återstår att se. Nya skor också, har dött av längtan efter ett par nya sneakers! gav upp letandet efter dem jag egentligen vill ha, i och med att de kostar en tusenlapp mer än dom jag valde nu också. men jag tror dessa även kan bli riktigt najs :D vita, ofc ;) that's the real thing! Två par glasögon! tvååå.. jajamen, de passar för lite olika tillfällen och har olika utseende beroende på hur mkt jag vill sticka ut under dagen ;D tror de blir bra tills ja kör bil, sitter vid datorn, tvn you name it.. känner verkligen under dagarna att mina glasögon, även de gamla är livsnödvändiga för att inte bränna sönder ögonen! Så nu har jag mycket att se fram emot att hämta ut :) Nu ska ja hålla i varenda krona inför malmö o kanye och summerburst där resten kommer att springa iväg så fint.. Är dansuppvisning om några veckor, ska bli kul att familjen kommer upp under helgen :) längtar efter dem Som sagt, hör av er om ni ska ha biljetter så får jag köpa dem på skolan. måste öva in danserna ordentligt nu tiden som är kvar så att de sitter perfekt! :D Nu ska jag ordna lite innan mötet, harekanin!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Yey ett inlägg :-D:-D fortsätt:-D de kläderna var du värd :-D du kommer vara grym på dansuppvisningen:-D

    2012-04-05 | 22:35:13
    Bloggadress: http://allinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: