Snickarpartyt

Let the cool shoe shine

Kategori: Allmänt

För en gångs skull följer jag strömmen.. (vilket jag säkert gör oftare än vad jag tror haha) men hur som helst, ser flera tjejer om dagen på bussarna som har sina fina skor på sig och Nina måste bara ha! från början tyckte jag big no no men man kan ändra sig right? :)

Det känns ju alltid lite bättre att säga att man vunnit en auktion haha, men jag skulle ha fått dem till samma pris om jag hade köpt dem direkt, vilket jag var på väg att göra.. Men dessa skor inväntas nu, underbart!
Att det är sämre kvalitet och att det inte är äkta, tsss.. när jag får minst 4 såna par för samma pris som ett äkta par Jeffrey Campbell så gör det faktiskt ingenting :D Ni vet ju att jag innerst inne är en sneakers tjej vilket innebär att dessa troligtvis inte blir lika välanvända som mitt senaste skoinköp ;D Men att dem dessutom är lägre gör då ingenting det heller ^^ snarare plus i kanten. Vill ha de vita/beigea nu också.. vore kalas :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: