Snickarpartyt

Back off and let me lose my mind

Kategori: Allmänt

Som sagt.. byter rubrik.. hah

Nu är jag på dåligt humör, på riktigt.. till att börja med fick jag sitta i telefon med försäkringskassan i nästan en halvtimme med krångel för att sen få ett svar nej- du har för låg hyra och inga barn, inga pengar till dig.
Nä, synd, okej!
Sen när straffar det sig att ha billigt boende, va fan!? seriöst.. och barn? lär man ha barn för att kunna ha en ekonomi som går runt..galet..blir att leta krogragg i helgen då, hahaha skämt!

Nästa utväg, Soc.. Nej jag har för mkt tillgångar, varav hälften är låsta två år framåt.. så även om jag plockar ur allt nu innebär det väntan på månader och behov av att ljuga.. känns verkligen inge bra det, tar emot som fan att gå på andras pengar som jag har ljugit mig till :S

Prio ett, hitta jobb.. "sök mer, ligg i mer, sök dig utåt" förutom de trådar jag drar lite i härifrån så söker jag flera jobb om dagen, minst en hand full varje dag och finslipar regelbundet på pb och cv. Ringer och följer upp mina sökningar och håller koll i tidningar, kontakter och Internet.. plus att jag nyligen vart personligen runt till hur många som helst, mått psykiskt dåligt av att "tränga sig på" och ständigt få nej..vad mer kan jag göra för att sköta min läxa? seriöst jag vet inte.. All stress tynger ner en så himla hårt, ni som inte är/vart arbetslösa nyligen eller i samma sits vet inte vad jag pratar om, tror ni tar för mkt för givet bara för att alla inte har samma glida in på bananskals-tur eller valde rätt utbildning. Och även om medlidande eller förståelse för situationen finns vet ni inte hur det KÄNNS

Min mage gör så jävla ont! seriöst jag grinar snart, hoppas det inte är nå fel på mig :( att jag måste in till sjukan..nä då har jag hellre ont en stund till.. Hoppas det går bra på dansen sen med, dagens ljuspunkt förhoppningsvis.. ska bli spännande med placeringar o så :) bara ja slipper stå längst fram i början så ska det nog bli kalas.. Elisa har fått hem våra linnen med så ska testa hur det sitter på ..det blir säkert jättefint :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: