Snickarpartyt

She doesn't mind

Kategori: Allmänt

Förstår inte vad det är med mig den här veckan!? är så galet trött om mornarna och jag vaknar inte av väckarklockan.. vaknar istället typ en halvtimme innan bussen går och får stressa sönder.. höll dessutom idag på att glömma maten så snabbt in igen för att hämta den, efter extrem huvudvärk och en sväng på gymmet igår så orkade jag inte laga mat när jag kom hem utan köpte istället med mig hem, räkcrêpes som är så sjukt gott så det blir jag glad av idag på lunchen sen, mumma! plånboken blir dock mindre happy.

Blev ingen dans för mig igår då jag inte orkade flänga runt som en galning så jag nöjde mig med en extrem powerwalk och mag o benövningar.. Hade en diskussion häromdagen om att man hinner gå en mil på en timme, Hampus brukar tydligen göra det och jag tänkte att ja men visst det kan väl jag med eftersom när jag stressar som mest så hinner jag ner till stan (2.5 km) på en kvart = ganska precis en mil på en timme, right?
Nu har jag försökt och försökt på gymmet..det gåååååår inte!! iofs kom jag på att jag hade lutning under ett försök vilket borde innebära att man inte kommer lika långt? Men mina vader brinner ju upp om ja ska gå så himla snabbt.. men jag tror det bara är jag som är stel så nästa gång ska det ta mig tusan gå! hur ont det än gör
Har iallafall sån extrem träningsvärk i magen, smärtsamt! men det visar ju hur himla otränad magmusklerna är så jag ska hålla i det där med att träna den mkt tills det försvinner ^^ hittar ett sånt perfekt läge när jag gör situps på halvbollen så det känns direkt, annars har jag hört att situps är ganska värdelöst.. ?

Blir ingen träning idag, ska fixa ett par andra ärenden efter praktiken inför helgen sen ska jag hem och städa och dona även det inför helgen.. wiii ett par dar kvar bara sen kommer älskade familjen upp! :)
Måste även öva dans hur mkt som helst, börjar nääääästan få koll på det jag haft svårt med, övning ger färdighet!


Testar in mina andra glasögon idag, lite större och en annan färg men det syns inte på bilden dåå..tycker det är så skönt att sitta framför en skärm med möjligheten att kunna se bra och ändå inte störas av att se bågarna i ögonvrån haha :)

Kommentarer

  • Patricia säger:

    Situps är asbra och sjukt jobbiga om man verkligen gör dom på rätt sätt och inte fuskar ;)

    2012-04-26 | 21:16:35
    Bloggadress: http://patriciasb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: