Snickarpartyt

Sjuuuuk

Kategori: Allmänt

Heej!

Har vart sjuk de senaste dagarna, känner mig fortfarande krasslig men vanligt förkylnings-krasslig med hosta och snuva så det räknas inte riktigt enligt mig som att vara tillräckligt sjuk för att vara hemma en dag till!
Åkte iallafall tidigare hem i måndags och var hemma hela gårdagen.. sov sov och sov.. fy attan vad skönt det var! att bara lägga ner allt och kurera sig själv

Idag kände jag mig inte särskilt trött ens när jag klev upp men jag tror att det är tecken att man hostar för mycket när busschauffören hälsar till en att man ska krya på sig då man kliver av (A) Oops, hatar ju själv när folk sitter på bussar och hostar.. men what to do! såna här gånger förstår man ju varför hehe..
Så jag satsar på att stå ut hela praktikdagen idag, ville chansa på att åka o träna efteråt men nej, det får jag lägga på hyllan ett tag till, kanske åker hem och övar dans istället inför imorgon om jag känner mig så pass pigg.. annars blir det att bara ta det lugnt även ikväll, för att inte råka på feber igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: