Snickarpartyt

Som ett riktigt brev med frimärken

Kategori: Allmänt

Åhh goddagens! Blev lite glad imorse att solen lös.. sen förstod jag att det skulle ändras vilket det också gjorde, men det var trevligt ändå. Tog 53an in till Falun imorse vilket innebar extra tid för sömn på bussen :D hur skönt som helst!
Jag har dock massa krämpor idag, hua! huvudet värker, skavsår och blåsor på fötterna (jättebekvämt när jag ska dansa ikväll troligtvis) och har skumma krämpor i magen :/ det liksom värker, ilar, gör ont.. håller tummen för att det snart går över iallafall..
Har nyss slängt iväg lite inlägg på fb för praktiken och ska nu lära mig twitter, efter jag vet! men eftersom de vill att jag ska kunna sköta den så lär jag ju behöva kunna detaljer också ;D

Ska även ringa försäkringskassan snart, känner på mig redan nu att jag kommer bli irriterad på dem..får nog inte det svaret jag vill ha..gruff..

Men kul är att det inväntas en himla massa paket just nu :) hehe..
1. Bandana till uppvisningen
2. Kläder till uppvisningen
3. Linnen till uppvisningen
4. T-shirt
5. Glasögon nr1
6. Glasögon nr2
7. Tatueringar

Kommer bli stammis på posten så tur att Elisa har beställt ett par paket i hennes namn ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: