Snickarpartyt

Frusen

Kategori: Allmänt

Jag blir frustrerad.. det är kallt ute, enligt min telefon skulle det kännas som ca 2 grader varmt vilket säkert mycket väl kan stämma! motvind deluxe och jag vet inte om bussarna har någon slags sommartidsregel om att man absolut måste ha fullt kallt blås på.. guess what, det är höst nu! Skulle säkert få mycket skit om jag sa det högt av folk som säger att augusti fortfarande är en sommarmånad.. well det känns inte som det just nu.. ^^ Och som alltid så är det som ett kylskåp inne på kontoret så jag väntar mig en frusen dag när jag aldrig riktigt hunnit värma upp mig :(

Igår var det iallafall start på dansterminen! weho det var kul :) Började med att vara med på grund/medel nivån på raggan vilket var en ganska bra uppvärmning.. avancerad 1 nivån var däremot svårare så får se hur det kommer gå ^^ får öva öva.. Ikväll är det start för street grund/medel som vi även tänkt gå på, för att det är kul :) Men även där är det tänkt att jag ska dansa avancerad 1 nivå fortsättningsvis som börjar på torsdag.

Var ganska trött när jag kom hem igår så det blev en tidig kväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: