Snickarpartyt

Godmorgon världen!

Kategori: Allmänt

Har haft lite otur på morgonsidan jag, höll på att försova mig tack vare den underbara snooze-funktionen^^ så fick skynda mig imorse, packa ihop saker tills ikväll då jag ska iväg och ut direkt efter jobbet och allt det vanliga som ska hinnas med.. Lastade på cykeln och drog iväg till bussen. Märkte ganska snart att det var groteskt trögt att cykla, hackar och gnisslar och vette tusan allt som bara kändes fel.. platt däck! damn.. fick istället hoppa av och rusa till stan där jag precis hann med bussen ^^ men lägger vikten av syftet här vid att jag faktiskt hann med den ;)

Så hur det blir ikväll/i natt får jag se.. kanske låter den stå över natten och tar bussen hem istället

Aja, nu kl 9 så ska jag på workshop/möte där agendan är fullspäckad! beräknas hålla på till 15.00, bästa är att vi går ut och äter lunch, mums ;) Efteråt har jag trehundra till saker att hinna med.. så det blir nog en bra dag som går snabbt :D

Ska sedan iväg till Elisa där det samlas tjejer ikväll för att ha det kul och utgång :) wei!

Nu ska jag fixa kaffe, bullar och annat göttigt så vi överlever till lunch!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: