Snickarpartyt

Love grows best in little houses

Kategori: Allmänt

Goderkväller.. Ångesten har lättat lite under eftermiddagen och kvällen, var runt på mina ärenden och så fyndade jag lite :D bland annat en kruka där de står "love grows best in little houses" vart passar inte den om inte hemma hos mig i min lilla lya ;D nu ska ja bara hitta nån fin växt att ha i den :) passar jätte bra bredvid en annan kruka som jag fick när jag fyllde år av ett par vänner :)
 
Annars har jag unnat mig att ta det lugnt ikväll.. behövde det känner jag, har vart fullt upp många dar nu
Ska nu leta fram lite kläder att ha på mig imorgon så spar jag in mycket tid på morgonen till det då man kan sova istället ;) sen ska jag krypa ner i sängen, glo på svenska hollywoodfruar och sooova gott så gott innan det är dags att kliva upp igen.. 

Nattinatti
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: