Snickarpartyt

Mammut tree

Kategori: Allmänt

Goddag!
Sitter och vilar upp mig från gårkvällen, tittar på vetenskapens värld (helt random av mig) om typ växter och växtätare från miljoner år sedan.. Fick nyss lära mig att i och med att träden förr bidrog till massa mer syre och ljus så var insekter sjukt mycket större än idag. Tänk er en två meter lång tusenfoting eller en trollslända med en meter i vingbredd, uuääk!
Imponerande dock med mammutträd, 90+ meter höga.. fan va coolt de vore att åka o titta på de som idag står kvar på vissa ställen i typ USA.
Igår hade jag mycket trevligt med tjejerna :D dricka, musik, prat och senare utgång med lite dans.
Är fortfarande nyfiken på om polisen fick nytta av ett bankkort som jag och Elisa hittade på marken.. polismannen vi lämnade det till sa att namnet på kortet var känt för dem och det var bra att vi hittat det, hm..
Cyklade hem med mitt platta däck, gick faktiskt rätt okej haha.

Nu ska jag städa lite.. dammsuga och damma av mina svarta möbler, önskar jag för fyra år sedan hade valt en annan färg på dom ^^ Sedan blir det att ta mig ut och handla lördagsgodis och mysa ner mig resten av kvällen. Tror pappa skulle komma förbi och säga hej med senare eftersom han är i stan för att se på teater med jobbet.
Erkänner att jag inte orkar mycket mer denna lördag, ja jag är lite bakis.. och trött efter en arbetsvecka med långa dagar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: