Snickarpartyt

Nu är det på gång!

Kategori: Allmänt

Har nyss publicerat inlägg på hemsidan för första gången, borde vara piece of cake med tanke på att det inte är särskilt stor skillnad på det eller att blogga .. maaaster! hahah
Efter lunch ska det upp text på ytterligare en hemsida som jag blivit administratör på och lite fb/twitter-inlägg.. sen är det dags att möta upp Elisa innan dansen :D

Nu är det även på gång! de ska beställa nya datorer till några här..bland annat mig :D plus en skärm så jag ska slippa sitta och stirra in i en bärbar skärm, vad det nu gör för skillnad? tydligen ska det inte vara så iallafall ^^ Blir nog inge lyx tyvärr, hade hoppats på macbook eftersom det är vad de flesta använder sig utav men är iallafall inte bästa vän med den jag har nu med tanke på att den lever sitt egna liv och det är ju alltid najs med en ny dator, right? ;) kan bara bli bättre

Nu har klockan passerat tolv = LUNCH! hungrig som ett litet får haha.. Så ska jag ringa pappa med och gratulera honom på namnsdagen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: