Snickarpartyt

Torsdag

Kategori: Allmänt

Klockan är över två, herrejösses vart tog tiden vägen? har inte direkt haft det överstressigt idag så har gjort lite småpyssel som passar perfekt till det.. blev en ovanligt lång fika då vi bara var tre personer som inte var med på ett möte så vi satt och diskuterade lugnetområdet :P haha.. potentialen finns men bra tankar inom kommunen verkar inte göra det ^^
Verkar som att jag blivit allas webbadministratör eller nåt, det som skulle vara 20% av min tjänst har nu nog kommit upp i säkert 70-80% bara webb och sociala medier.. uppdatera/redigera hemsidor, fb/twitterinlägg, utveckling osv.. nu har även backlandslaget och skidspelen insett att de kan använda sig av mig vid behov så nu har jag hand om 4 hemsidor med tillhörande fb plus nyhetsbrev, som jag hade utbildning på igår.. åh vad mycket funktioner men vad kul det var :) tror de blir toppen! börja bygga ihop lite eget nu istället för att skicka vidare sånt till reklambyrå.
 
Slutar tidigare idag, vår street drar nämligen igång idag :D ser fram emot det jättemkt! tyvärr är Elisa sjuk och kan inte dansa just nu :( men det kommer ju fler  :) tror avancerad 1 nivån kan vara svår nu i början för min koordination när de troligtvis kommer att gå väldigt snabbt.. öva öva öva!
 
Efter dansen åker jag antagligen hem och dör i sängen, känner att jag börjar få rätt jobbig huvudvärk redan nu..blir nog inte många knop gjorda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: