Snickarpartyt

Hallå hej

Kategori: Allmänt

Lite nyfiken på hur jag kan ha besökare fastän jag aldrig uppdaterar? haha :) har funderat på att ta upp det där med blogg igen, nog dels för att det känns som om jag lite börjat om på nytt eller vad man ska säga.. efter en verkligen asdryg sommar känslomässigt då jag känt behov av att isolera mig från allt och alla så är jag nu redo att ta mig an omvärlden igen ..

Så vad har gjort att jag ändrat inställning?

Dels så har jag helt enkelt intalat mig själv att vara på sjutusenelva platser samtidigt inte är möjligt och jag kan inte ha ångest för något som inte ens finns i mitt liv just nu

Har även iofs blivit tvungen, men fått släppa vissa kontakter jag haft i mitt liv..troligtvis till det bättre i och med att nu behöver jag inte längre oroa mig för då dagen ska komma då det måste bli så, eftersom den dagen redan är passé. Lättare att gå vidare från det. Även om jag är arg till och från, och att det gör ont, mycket ont. Men utan att vara alltför negativ har det även lett till att jag har mer tid att ta vara på de riktiga vänskaperna jag har istället, för de har jag nog de bästa som finns :)

Slutligen så har jag nu börjat mitt nya jobb, eller mitt första jobb så att säga :) känns riktigt bra faktiskt, även om lönen är minimum och det kommer bli hårda dagar framöver.. känner mig lite vuxen, för vuxen! Kan hur som helst fokusera på det och slippa pressen på mina axlar för ett tag, hoppas för allt att det kommer gå bra nu. Jobbet är på min förra praktikplats och mitt syfte är att göra sånt som de andra inte hinner med, och att styra upp sociala medier inför 2015.

Ska försöka ordna om designen på bloggen med, haha.. men det får bli ett projekt om kvällarna då jag har tid och lust, så snälla slå mig inte :)


Så jag säger helt enkelt, vi hörs :)

                     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: