Snickarpartyt

Vatten

Kategori: Allmänt

Blev blött om tårna igår för faluborna ^^ när över 33 mm regn föll på under en halvtimme.. hann själv ner och sätta mig på Wayne's med Daniel innan regnet kom.. det regnade även in på oss, blixtrarna bländade och mullren skallrade i rutorna. Det är nog dagens snackis i Falun och här på jobbet idag, tydligen hade ringklockan fått fnatt här så några som satt i telefonmöte blev måttligt irriterade haha.
Hemma i Borlänge var det sol och trots de ändå rätt stora pölarna hade det bara kommit en mindre skur

Var galet trött när jag vaknade imorse, ändå somnade jag innan 22. Men har sprungit runt som en virrig höna och passat upp på kunder som haft workshop under förmiddagen nu, eller den pågår väl fortfarande.. Praktikantgöra hohoho
Resten av dagen här ser ut att kunna bli rätt lugn ändå, har inte himla mycket att göra men efter jag slutat ska jag träffa Elisa, ser fram emot det! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: