Snickarpartyt

Welcome to heartbreak

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Vaknade på helt fel sida imorse efter en dryg natt då dels jag drömt dryga drömmar och när min telefon började krångla igen, den tar inte emot laddning så jag har typ inte kunnat sova när jag visste att den typ dör närsomhelst.. laddade på min gamla telefon också, eftersom jag inte hittade batterier eller sladd till min väckarklocka (lägg på minnet Nina att jag måste fixa det) men vet att den telefonens väckningsfunktion knappast alltid är som den borde.

Kallt som satan var det med, tempen visade 2 grader ute och jag var tvungen att ta en tidigare buss för att hinna med ett möte kl 8. där jag då suttit fram tills nu.. huuuur mycket småprojekt som helst som jag måste ta tag i, och det ska jag göra nu!

                      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: