Snickarpartyt

Break yourself

Kategori: Allmänt

Jag har idag uppmärksammat att jag saknar att klä mig i normala kläder, eller ja, vanliga vardagskläder.. fixa håret och sminka upp sig lite à la vardagsstajl.. De senaste veckorna har jag i stort sett enbart rört mig mellan lägenheten, gymmet och dansstudion vilket innebär att de kläder som används är träningskläder och mjukisar..varenda dag, håret uppsatt och inte för mkt smink som ändå rinner av när jag svettas
När jag ändå bara rör mig bland folk fram och tillbaka till stan, bussen och affären så känns det inte som att det behövs nåt speciellt.. tråkigt, tänk om jag går ner mig totalt och blir världens vrak :O


                            

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Ja det är faktiskt roligt att göra sig vardagsfin ibland :) När man mest går hemma så saknar man det :) Men det är bara att göra sig fin ibland för sin egen skull :)

    2012-02-09 | 09:14:48
    Bloggadress: http://allinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: