Snickarpartyt

Dansdag :)

Kategori: Allmänt

Hej på er :)

Vaknade, eller blev snarare väckt imorse vid sju-tiden då grannens barnbarn kom instampandes och skrikandes genom porten.. hon kan verkligen liva den ungen, believe me ^^
hade svårt att somna om för en gångs skull så låg kvar i sängen och tittade på tv en stund, sen bestämde jag mig för att gå till gymmet och träna lite, träningsvärken är faktiskt mestadels borta idag, träna bort träningsvärken kanske är det som gäller ändå :)

Annars har jag väl inte gjort så mycket, tv, duschat, pratat med Jennie i telefon och börjat packa inför helgen.. har fått lite hopp om livet genom ett mejl om att jag ska bli kontaktad för praktikintervju i Falun och även ett jobb som mamma tipsat om som jag ska söka.. Även Jennie sa att Magnus har goda möjligheter att kunna få in mig på jobb nere i varberg om jag flyttar dit.. mycket att tänka på!

Nu inväntar jag iallafall att maten ska bli klar, ska få lite energi i mig tills det är dags att byta om och åka till Falun för att dansa :) ruuuligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: