Snickarpartyt

Fatman

Kategori: Allmänt

Hellu!
Kom precis hem.. har spenderat de senaste 4½ timmarna på gymmet.. hahah hur knas är inte det :D aktiv tid dock typ nån timme eller så ;)
Skulle möta upp Hero för att vara med på ett core-pass men vi hann inte med det så vi testade lite nya maskiner istället .. brände lite lår och armar ^^ Vi ville vara med på ett annat pass men fick inte plats på det så vi valde att gå ett ass/legs pass istället.. det var jooooobbigt och om de inte var det innan så är mina lår officiellt döda nu.. kanske till och med oanvändbara imorgon :P
Innan vi gick därifrån så ringade vi in de pass som vi skulle vilja köra under veckorna, vi ska gå in för det här ordentligt nu! fast det gäller ju bara tills vi ordnar upp vardagen med jobb/skola lr något..
vägde mig idag.. har väl alltid haft en liten målvikt som jag vill nå men det innebär att jag måste droppa 10 kg, 10 kg!? jag!? visst att det finns att ta av runt kanterna men det låter som en hög siffra.. jaja se där.. får se hur siffran ändras med tiden, går huvudsakligen efter cm ^^

Vi passade även på att sola innan vi gick hemåt, med mina erfarenheter kan jag säga att det är billigt där.. typ halva priset mot vad det kostar på vanliga solarium vilket är bra.. det var skönt iallafall :) blir gärna lite brun och fräsch så här i vintertider så jag kan känna mig snyggare med mina nyfunna överviktskilon ;)

Nej nu ska jag fixa nåt att äta, tänkte göra egna hamburgare idag men orkar inte ställa mig och steka det nu kl 9 på kvällen, nää det får bli nåt annat.. ska även plocka ihop och sortera all tvätt så att jag smidigt kan kliva upp imorgon kl 7 för att tvätta ^^ skriva lista på företag och god knows what..

Harebra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: